پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهنمای خرید مناسب ترین هیتر
نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1399
بازدید : 407
نویسنده : sasa

هیتر ها یک راه حل عالی برای گرم کردن فضای بزرگ با سرعت و مقرون به صرفه است.

آیا شما به هیتر نیاز دارید؟

چه فضایی را می خواهید گرم کنید؟ اندازه گیری ظرفیت هیتر فقط مربوط به اندازه اتاق نیست بلکه باید در مورد سرعت گرمایش هیتر نیز باشد.

اندازه اتاق و آب و هوای محلی مشخص خواهد کرد که چه هیتری به طور موثر اتاق و فضای شما را گرم می کند.

بخاری های قابل حمل یا بی سیم نباید بخاطر تولید گازهای گلخانه ای که تولید می کنند ، در اتاقی بسیار کوچک برای ظرفیت نامی خود نصب شوند. برای گرم کردن سریع ، بزرگترین ظرفیت (اندازه گیری شده در MJ / ساعت) را برای اندازه اتاق انتخاب کنید. یک هیتر با ظرفیت کمتر می تواند اتاق را گرم کند اما کندتر خواهد بود.

اندازه مناسب هیتر

هیترهیتر

هنگامی که تصمیم به خرید هیتر گرفتید باید اندازه آن را در نظر بگیرید. هزینه برای هیتر بزرگتر از حد ضروری، باعث هدر رفتن پول و هزینه های جاری بیشتر می شود.

گرمای خروجی در هیتر ها به ازای هر 1 کیلو وات بر ساعت تقریباً 10 متر مربع گرم می کند.


:: برچسب‌ها: هیتر , هیتر گازی , پایا دما , رپورتاژ ,



انتخاب بهترین هیتر گازی
نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1399
بازدید : 534
نویسنده : sasa

هیتر گازی یا دستگاه‎های گرمازا تجهیزاتی گرمایشی که در انواع تابشی، فن‎دار و همرفتی تولید می شود و برای گرمایش فضاهای بزرگ صنعتی و خانگی استفاده می شود.

هیتر های گازی از مبدل حرارتی، مشعل اتمسفریک، کلاهک تعدی، کنترل حدی، فن کنترل، اکسی پیلوت و فن تشکیل می شوند.

نحوه عملکرد هیتر گازی

عملکرد هیتر و کوره هوای گرم گازی و گازوئیلی یا دوگانه‌سوز بدین صورت است که هنگامی که ترموستات اتاقی فرمان کار می‌دهد. مشعل دستگاه روشن‌ شده و تا زمانی که دمای کوره به حد مشخص نرسد اجازه عملکرد فن صادر نخواهد شد به همین صورت هنگامی که دمای اتاق از حد تنظیم شده ترموستات بالاتر رفت ترموستات فرمان قطع را صادر می‌کند و منبع گرما خاموش می‌شود و تا هنگامی که دمای محفظه بالای کوره به حد تعیین شده حدوداً نرسد اجازه خاموش شدن فن صادر نمی‌شود. 


:: برچسب‌ها: هیتر , هیتر گازی , پایا دما , رپورتاژ ,