پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خلاصه و دانلود قسمت 3 فصل 8 گیم آف ترونز
نوشته شده در سه شنبه 10 ارديبهشت 1398
بازدید : 321
نویسنده : sasa

هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، «ادارد» ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه، برترین سمت دربار، به او خدمت کند. این در حالی است که مشاور قبلی به طرز مرموزی به قتل رسیده است، با این حال ادارد تقاضای پادشاه را می پذیرد و به سرزمین شاهی راهی می شود. خانواده ملکه، یعنی لنیستر ها در حال توطئه برای بدست آوردن قدرت هستند. از سوی دیگر، بازمانده های خاندان پادشاه قبلی وستروس، «تارگرین ها» نیز نقشه ی پس گرفتن تاج و تخت را در سر می پرورانند، و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیمی در فصل 7 سریال game of thrones میان آن‌ها میشود و درفصل 8 نبرد بین پادشاه شب و انسان ها است….

دانلود قسمت 1 فصل 8 سریال گیم آف ترونز Game of Thrones

 

:: برچسب‌ها: دانلود قسمت 3 فصل 8 گیم آف ترونز , دانلود گیم آف ترونز , دانلود قسمت 2 فصل 8 گیم آف ترونز , گیم آف ترونز , ,



بازدید : 292
نویسنده : sasa

نزدیک به یک دهه است که ما اوقاتمان را با سریال بازی تاج و تخت می‌گذرانیم و راجع به آن صحبت می‌کنیم. ما فصل‌های مختلف سریال را بارها تماشا کرده‌ایم و مشتاقانه درباره وقایع وحشتناک و یا باشکوهی که امکان دارد در فصل آخر اتفاق بیفتد، حدس می‌زنیم. ما وقایعی مثل خیانت به ند استارک، عروسی خونین و حتی ورود مارهای سند را تحمل کردیم. باید بگوییم که سریال بازی تاج و تخت ما را در برابر اتفاقات سخت و بزرگی قرار داده است.

به این ترتیب ما مستحق دیدن یک پایان بسیار خوب هستیم. طرفداران، سال‌هاست که به فکر چگونگی پایان یافتن سریال هستند و سرانجام ما می‌توانیم جواب بعضی از سؤال‌هایمان را در فصل هشتم و پایانی که در ۱۴ آوریل پخش می‌شود، بگیریم.

آیا فصل پایانی به خوبی فصل‌های قبلی خواهد بود؟ آیا این فصل، پایانی که طرفداران، آن را خیلی وقت پیش از این پیش‌بینی کرده‌اند، خواهد داشت؟ چه کسانی زنده خواهند ماند و چه کسانی خواهند مرد؟ ما سؤالات زیادی داریم.

با توجه به همه این‌ها ما نیم نگاهی به چند احتمال برای پایان سریال بازی تاج و تخت خواهیم کرد. بعضی از این پیشنهادها محتمل ولی ترسناک هستند. بعضی از این‌ها پایانی خوش را به ما نوید می‌دهند که مستحق آن هستیم درحالیکه بعضی دیگر غیرمنتظره و تلخ ولی مهیج هستند.

 


:: برچسب‌ها: گیم آف ترونز , دانلود گیم آف ترونز , دانلود سریال گیم آف ترونز , Game of Thrones ,



بازدید : 276
نویسنده : sasa

به نقل از EW تریلر فصل هشتم سریال گیم آف ترونز (بازی تاج و تخت) ظرف 24ساعت پس از پخش بیش از 81میلیون (از یوتیوب، فیسبوک، توییتر) دیده شده است.

 

 برای دانلود سریال گیم آف ترونز به ادامه مطلب مراجعه کنید.